Tasarım

Geçenlerde keşfettiğim bi site vardı. Bu siteye üye olan insanlar çevrelerinde gördükleri güzel veya ilginç tasarımları bu sitede paylaşıyorlar. Benim de içlerinde baya hoşuma giden şeyler oldu ve kayıt altına aldım. '' Belki ben senin beğendiğini beğenmicem nerden biliyosun la bebe '' diyecek olursanız da alın sitenin kendisi : http://www.thefancy.com sürekli olarak güncelleniyo yani her gün farklı farklı şeyler görebiliyorsunuz. Sıra benim beğendiklerimde :

benim gibi bi müzik aşığı bi insan tabi ki '' çöydürürken '' de bi sol minor ister mi majör ister ister yani ... şu tuvaleti sürekli kullanabilmek için litrelerce içecek içerim bu mekan neresiyse. hesap girer ama olsun.

müzikten girdik madem bunla devam edelim. bu da bir pena. gitar çalan insancıkların ellerinde tuttukları ve gitarın tellerine vurdukları alettir kendileri. bunu kayıt altına almamın yegane sebebi çok sevdiğim bi dostuma bunun aynısından yaptırmak istememdir. küçük bi hediye olarak vermeyi düşünüyorum çünkü çok şık duran bi pena.

işte bu tasarım beni can evimden vuran bi konsept efenim. yani ilerde imkanım olursa kendim için tasarlamak istediğim evin bire bir iç dekorasyonu buna benzer olacak. yerler laminant , duvarlar tuğla , iç mekanda kesinti yapıcak bi duvarı bulunmayan bi ev. koltuk , amfi , gitar falan bunlardan bahsetmiyorum bile ...
hiç bir şey demiyorum sana ben :'( bak hayatta her istediğimi elde ediyorum yavaş yavaş. yani azimli bi insanım hedeflerim konusunda ama en çok bunu istiyorum yahu ... bakalım bir gün alırsam şu yaratıktan üstünde de fotoğraf çekmek nasip olur böyle internet sitelerinden indirip ağzımızın suyunun akmasına bi son veririz.

burda da '' duvar kağıdı '' denen şeyin sanatsal boyutta neler yarattığını görüyoruz. bi arkadaşım '' yolun ortasına niye kanepe koymuşlar abi '' demişti gayet gerçekçi ve hoş duruyo duvar. ama insanı asosyal yapar lan bu zaten dışarda hissedersin kendin. bilemedim şimdi ...


işte bu çok yaratıcı bişey bence. ayrıca beni çocukluğuma götüren de bi nesne. bizim evimizdeki halının rengi de buna benzerdi ve örgülerin tersine doğru elini sürttüğünde istediğin desen / resim neyse yapabiliyodun. adamlar bunu bi not bırakma tablosu olarak yapmayı düşünmüşler. işte çocuklukları güzel geçen insanlar böyle faydalı tasarımlar yapıyorlar efenim ...


ve bir saat ... ama çok saat de değil gibi. böyle bileklik gibi ama saat. ney lan bu ? ama güzel bi tasarım olduğu aşikar...


bunun dont worry be happy olanı da var ama bu daha bi sempatik gibi sanki. yürüyosun arkanda kedi izi gibi bişey. ne izi onu da bilmiyorum at izi de olabilir gerçi ...


ve bir kapı deliği şeysi. neysi bilmiyorum işte o kapı deliğine ne kadar önem vermiş arkadaş adam. ama geyik olarak kesinlikle alınabilir bişey. insan evde kendi kendine eğlenir lan bunu görünce.


ya işte sen benim gibi bileklik hastası bi insana neden gösteriyosun dimi bunu ? hayır ben bunu nerden bulayım şimdi ha ha ? koyu renkli olanlarından kesinlikle bi gün bi yerde bulup alıcam. olmadı yaptırıcam ne biliyim ama kesinlikle benim de olacak o bilekliklerden.
ve alkolizmin pençesine düşmüş bi tasarımcının tasarımı ... lan thor'un baltasını yapmaya üşenmemiş adam resmen bi bira açacağı için helal olsun. olsa ben de bunu kullanırım gerçi süper duruyo.


bu saati de çok beğendim ama aynısına yakın bende de var zaten çok şey değil yani .

biraz da mimari dimi ama ? işte insan oğluyla doğanın birlikte oluşturduğu mükemmel bi tasarım daha. eğer birisine bi vahiy gelicekse bence burda gelmeli. zihinsel doygunluk hat safhada olur lan şu ortamda. yogaya başlıcam yeminle burası yüzünden.

Yorumlar