bir galapagosun seyahat anıları

5- ve yine bursa.efenim biz yine boş zaman bulduk ve bi yerlere kaçalım dedik. aslında senenin sonunda evlere dağılmadan önce gidip gezicektik ne oldu da erkene aldık bilmiyorum gezilerin lojistiği didaktiği ve spastiğiyle kızlar ilgileniyolar.şu an kızlar toplu konuşmada çok pis saçmalıyolar ve konsantre olup yazamıyorum kahrolsun amerika.neyse efem saat 7de arabamız vardı ama akıl yoktu. abi otobüsler en erken saat 8de otogara gidio bizim araba 7de kalkıcak. atladık taksiye mecbur. bu arada 1 gün öncesinde şeyma çok yarılmış mesaj atıyo mesut mesut diye. noldu dedim bilete soyadını ne yazmışlar tahmin et çok komik dedi. direk islam yazmışlardır dedim ve kızın hevesi kaçtı. ironik olmuş soyadımın islam yazılması ama daha önce de karşılaştım çok defa sıkıntı yok yani. otobüs yolculuğu çok şey olmadı ya selda müzik dinledi ben de film izledim. şu lider adanayla giderken izleyemediğim bi belgesel vardı ilk uçan hayvanla ilgili açmamıştı o alet ama bu açtı ve izledim iyiydi baya. Ve bu belgeselin türkiyede çekilmediğine çok sevindim çünkü maket kuşa isim veriyolardı böyle john tarzı bişey. burda olsa hayvan yemişti necmettin damgasını yazıktır ilk uçan hayvan o lan :S .yol bitti ve bursaya geldik otogarda alp'in kuzeni bizi bekliyomuş normalde dershanesi vardı kızın ama kuzeniyle birlikte zaman geçirmek istemiş o da bizimle geldi neticede. sonra biz bi mudanyaya gidelim olduk araba bekliyoruz f1 mi ne varmış o gdiomuş ama baya bekledik arabayı sonra geldi tam bincez kapılar kapandı. aha bursa şehir olarak bize tavır almış diyodum ki ilahi bir ses yükseldi ve dedi ki : '' genşler şu bilet pastığın alet bozulmuş ha onu bi damir edekte öle şeyapın siz ''. itinayla her türlü talihsizliği bünyesine çeken bi insanım. göğsünde kaşık tutabilen adamlar varya ütü falan aha öle bak canlandır kafada bi. sonuçta bindik otobüse ve baya yol gitmemiz gerekiyomuş bunlar tabi hiç normal durur mu başladık otobüste şarkı söylemeye zannedersin deplasmana giden dardanel spor holiganları. lan hayır arkada 2 tane apaçi var kızlar eğlenmeye başlayınca müzik falan açmaya kalktılar bi inceden kıl oldum it heriflere. of seldanın yüzünden bursada kaç tane land rover var biliyorum hepsini saydık resmen ya. efem otobüsten inmemizle o lağım kokan deniz kokusunu içimize çekmemiz bir oldu sonra ben uyandım kolumda serum başımda hemşireler falan bayılmışım resmen kokudan. bi de o kokulu sahili yürüdük lan öğğğğğğğk bak kötü oldum bende koku hafızası iyidir direk aklıma geliyo aynı koku :S ve Mudanya antlaşmasının yapıldığı evi de görmeden dönülmez dimi gittik tabi. lan gittik de bi grup kız kurusu vardı orda yemin ediyorum intihar sebebi her biri ya. hafız ismet inönün falan model heykelleri var masanın etrafına koymuşlar işte ambiyans olsun diye kızlar durup durup '' içerde toplantı var sessiz olun ihihhihi ahhhaaa ohhhooohho '' yapıyolar hayır 1 yaptın olur dedim 2 yaptın heralde biraz önce duymadılar dedim 3 yaptın baktım bu insan değil de 4. yaptığında dicek lafım kalmadı. evet evet şişman olan sana söylüyorum hiç üstüne alınmıyo bi de tipe bak...
yandaki masum insanların parmakları : mudanya ateşkes antlaşması binası tarzı bişey yazan o tabelayı işaret ediyor. bak o şişko yok içerde yine toplantı var ihihihih yapıyodur kesin. dedik ki tiriyle ye gidelim. tabi tirilye demiyo kimse tirilli ... lan gittiğimiz yerin adını gittiğimizde öğreniyoruz. abi geçen işte kısıra gittik böle piramitler falan ... !? olur mu lan öle tirilyeye gittiğinde bunu yapan adam mısır'da neler yapmaz... vitra seramiğin işçi servisleri varya hani aha onlardan bi tane dolmuşları var ona bindik gidiyoruz. hafız böle sakal bıyık bi dayın var bembeyaz salak da bıyık da yanındaki kıza bişeyler anlatıyo ama gürültüden çok da duyamıyorum. ama adamla gözgöze geliyoruz arada onaylarcasına kafamı sallıyorum evet hıhı haklısın en kralsın tavrıyla... sonra madem kıyısından dahil oldum muhabbete komple atlıyım dedim ama seçtiğim
cümle şu : '' ya bu tirilyenin denizi temiz oluyo mu acaba ? ''... lan ya adamlar orda siyaset konuşuyosa hararetli bi şekilde ... yeminle '' aha işte bu gençler böle duyarsın töbe ya '' diyip beni atabilirlerdi arabadan ... lakin ki onlar da zaten tirilyeden bahsediyolarmış. neymiş adam istanbulda yaşıyomuş da buraları çok sevmiş arsa alıp ev yapmış hep burda yaşıyomuş artık. yanında oturan kız da tirilyede bi hediyelik eşya satan dükkanda çalıştığını söyledi onu hatırlıyorum. bu arada şeymalar da otobüste balık fiyatlarını araştırmaya başlamışlar bizim muhabbet bi 5 6 saniye kesildi kulağıma gelen cümle : '' sakın sahilde lokantada yemeyin çok pahalı '' ... lan gidip kadına balık fiyatları nasıl dememişlerdir umarım sığır mısın derler adama. neyse indik arabadan bilmem ne öyle gezerken bi baktık hediye dükkanı aha dedim kadının çalıştığı yer ve girdik evet o.
 aha bak bu soldaki yer işte dükkan içinin fotoğrafı da var da onu salla. bu arada tehlikenin farkında mısınız bak orda tirilye yazıyo kocaman. ve EŞYAYA BAKIP BAKIP DENEYİP DENEYİP ALMAMAK ... lan herşeyi mıncıkladık 1 tane de hediyelik eşya almadık ayıptır ya bak güldüm kendi kendime.lan çok pis kafam karıştı yaptığımız olayların sırasını unuttum ama şöyle devam ediyor olması lazım : sonra biz bi yemek yiyek olduk ve tabi ki paluk yicez. o sahilin orda 2 abla vardı ekmek arası yapıyolarmış çok otantik geldiğinden falan değil diğer yerlerde ekmek arası 16 lira olduğu için o ablaları seçtik yanlış olmasın yani. bu arada abla bize hıdırellez olduğunu hatırlattı ve gidip sahilde dilek dilememizi tavsiye etti ritüeli de anlattı efem öncelikle taşlardan dilediğin şeyin hayali resmini yapıyorsun ben soyut maketten alışığım buna tabi... sonra 2 tane taş alıp birisini denize atıyorsun. o kalan diğer taşı da vatikana götürmüyosun tabiki o da sende kalıyo ve dilediğin şey olursa 1 sene sonra aynı gün gidip o taşı da denize atıyorsun aynı yerden. neyse kızlar heves ettiler yemeği yiyelim ve gidip dileyelim diye. GİTTİK :

topladılar
çizdiler
    ve
attılar ...

Onlar kim mi ? tabi ki                 THE HIDIRELLEZ TEAM .....
                                                   ( vornır bros katkılarıynan )

ben bişeyler yazıp çizip denize taş atmadım o kadar şeye gelemem de bi taş almadan da edemedim şimdi açık konışıyım
Sonracıma lan şeyma düştü ya düşerim düşerim diyip duruyodu senenin başından beri sonunda düştü de biz de gördük. gerçi teknik olarak ben görmedim.Ordan da bi kafe varmış tepede oraya gidelim dedik ama tepe demişlerdi bana kaf dağının amca oğluna çıkıcaz diyen olmadı hiç ... lan halatla falan tırmandık TEPEye bak tırmandık diyorum şaka değil ...soğuk bişeyler içtik orda ve enteresan olaylar silsilesi bizi buldu yine. la 2 bebe oynuyodu bunlar baya aşık oldular birbirlerine ana babaları da yanlarında falan böle gülüyolar eğleniyolar... derken bihter çıkar ve bütün oyun alt üst olur.... la 3. bebe gelmesin mi diğer kızı kıskandı saçını falan çekti.. abbaaoovv... çok güzel aile tablosu oldu ama bunlar sahnelerde görmeyi istediğimiz hareketler. son olarak da anneler kucaklarında çocuklarıyla toplu bi hatıra fotoğrafı çekti ve dağaldılar.biz de o en üstteki kareyi hayatımıza kattık ve indik aşağı. ( irfan hocam bakın artık üniversite 1im ve aşarı demiyorum aşağı diyorum görün ve gurur duyun diye yani ). he ben yine klasik galapagos cümlemi kurayım : lan ben yine uykusuzdum bu gezide de yeminle olum anlamadım niye hep öyle oluyo ama istanbul da buna izin vermicem. evet 2 gün sonra istanbulla bi yüzleşmem var. the challenge has been started ...
Ardından bindik bursa merkeze gitmek için bi arabaya ve başladık yine şarkı söylemeye.arkadaş ben yeminle çözdüm bunları ya. o arkadaki 4lü duruma göre 5li koltuk bunları böyle yapıyo oturdukları an başlıyolar şarkıya. dayınlardan bi kaçı rahatsız oldu ama genciz diye de bişey demiyolar. indik ve metroya pindik.5 kişi oturduk bi yere ama karşımda tanımadığımız bi adam var kılığı kıyafeti düzgün bi tip. lan biz konuşuyoruz adam yarılıyo ama çaktırmamaya çalışıyo. ık diyoruz yarılıyo ak diyoruz kopuyo adam delirmiş. ben de pislik gibi adam zor durumda kalsın diye adama oynuyorum espriler espriler adamın karnı ağrıdı zannımca gülmekten yazık lan. ama timsah stad yapıyolarsa yazık ediyolar bence ı ıh yapmasınlar... he bi de gaza gelip timsah almışlar sanırım bunlar geçen sene of onu duyunca çok güldüm kralsın texas.
yine bursanın otantik yerlerinde dolaşıyoruz şeyma bi kafe söyledi yine oraya gidelim çok iyi dedi gittik harbiden iyi ilk gittiğimiz için biraz kastım ben kendimi ama rahat olsan ortam dadundan yinmez baya şirin bi yer alın size kasmış halimi gösteriyim o ortamda :
dimi evet bence de ...
lan bak görünce sinirlendim yine bademli dondurma ölsün bir an önce de helvasını bari yiyelim boğazımızdan güzel bişeyler geçsin. evet o kasede bademli dondurma var...işte ondan sonra da kalkalım gezelim dedik ama nereyi ?
herkesin buluşma noktası olan PARKı tabi ki.
lan böle şehrin göbeğinde özerk bi yer yaratmış ibikler sanki kocaman la öle park mı olur park dediğinde 2 tane salıncak 2 tane çocuğuna koşmamasını söyleyen ebeveyn olur bitti. göl var içerde lan ayıptır. güzel park ama beğendim baya. orda biraz oturup soluklanalım dedik ama bu altın kızlar yine şarkı söylemeye başladılar arkadaş :S lan 1 tane bebe geldi yine şarkı türkü dikkatini çeker zaten çocukların , o gelince bi tane daha geldi sonra bi amca geldi :S o niye geldi diyodum tam meğer elinde bebe varmış onunda koydu yanımıza ona da dinletiyo şarkı hay ızdırabını :S ben yorgunum hafız ne şarkısı ya kızlar söylüyo dedim ya sadece. ben nihat odabaşlığı yapıyorum video çekiyorum yani. ( şimdi nihat odabaşlığı diyince de olmadı süngerli mikrafon başlığı gibi oldu neyse güzel geyik oldu bu bak ha ) dediler ki bir de lunapark var filan falan... YARIŞ ... da ben yorgunum hafız diye sıyrıldım yine aradan yoksa ahtapota bincektik lan :S ahtapot ne olm ahtapot bak söle bi AHTAPOT saçma dimi? bi de bunlar dönme dolaba bincez bincez dediler napcaklarsa onda millet 2.45 yaşındaki bebeyi tek bindiriyo ona lan :S biz betülle aşağıda kaldık ben kızları orda aşşağıladım biraz işte lan dönme dolaba biniyolar yazıklar olsun ya bah bah bi de el sallıyo tanımamazlıktan gel dön dön falan yapıyorum. ama öyle lan dönme dolap usta ... hafız ben bütün gün çay içmedim diye olay çıkardım son enerjimle ve kutsal içeceğim olan çaya doğru emin adımlarla yürüdük.
içeceğin painte göz kırpmış versiyonunu da koyayım da vay biz çay ne bilmiyoduk vay öle vay böle demesin kimse ...ardından çayımızı içtik ve yolculuğun sonuna geldik. şeyma 1 gün daha orda kalıp döncekti biz 3 kişi döndük. dönerken yolculuk çok eğlenceliydi bu arada bende bi yeniden doğuş oldu uykum gitti birden bi de geyik potansiyeli sardı beni öyle kaptırdık gittik. bu arada dış görünüşün çok pis manyak ohara yanıltıcı olduğunu anladım ya. yanımda bi eleman oturuyodu giderken böle esmer bi tip ama görsen dersin ki '' ay bu ne ayol tipe bak pis kro :S '' gerçi tam olarak böyle konuşuyosan benim arkadaşım olma olasılığın biraz düşüktür de neyse işte buna benzer bi tepki verirsin yani. ama adam bi cool bi görgülü bi entellektüel vay anasını dedim ya hocam lı falan konuşan adam ben bile yeri geliyo usta diyorum lan bak kötü oldum şimdi ha ...neyse bu galapagosun anlatacakları bu kadar 2 gün sonra fatih'in fethettiği istanbul bizi bekler bakalım orda nelerle karşılaşıcaz ...