bir galapagosun seyahat anıları

4- Çanakkale - Asos : sayın okur bu gezinin asıl amacı asosun sahil kenarında bulunan bir araziye yapılıcak olan proje ödevimizdi. burdan kalkıp asosa gidiyosak muhakkak bi kaç yerde belli aktiviteler olıcak diye tahmin etmiştik. gezinin ilk etabı : tağbiki otobüste giderken şarkı söylemek ! birisi 7 birisi 8 oktav sesiyle 2 adet şeyma sahip oldukları tüm enerjiyle koccaa otobüsü coşturacaklarını sanmışlardı önceleri. lakin bu tarz güzel şeylerin bizim sınıfta çok da işlevsel birşey olmadığını geç de olsa anladılar ve hafif seslerle çalan şarkılara eşlik ettiler. la ben yine hiç uyumadan gitmiştim o geziye bak hatırladım şimdi hatta arada uyumuştum ben oha bak nası kötü oldum şuan. ya gezi olayı kararlaştırılırken bu hocalar bize kumanya mumanya dediler 5er lira çıkın yaptılar benim aklım o kumanyadaydı asıl. açtım kardeşim ben napiyim? ve ilk durak : köy kahvesinden bozma bir yer... (aha güncelleme yaptım bak al bu da o kahvenin resmi )
kumanyayı otobüste vercekler yicez sanıyodum ben meğer adamlar ortam yapmışlar çakkallar ya valla hep serkanın başının altından çıkıyo aferin kerata seni. çaylar kahveden geldi kumanya da geldi eş zamanlı bi baktık 9 bilemedin 10N ( avagadro sayısı ) ekmek bolca peynir çeşitleri ile beraber, çin ordusuna yetecek kadar zeytin bana kadar da domates vardı kumanyada. lan 2 zeytin yedim ekmek bitti daha bi ton peynir zeytin duruyo :S zaten ALP'in kedi fobisi yüzünden o 2 lokma da zor geçti boğazımdan...

sözü geçen şerafettin ahanda yanda ikamet etmektedir ...kediye de söz hakkı düştü şimdi onu da dinlemek lazım. he lan hayvan demişken  arkadaş horozla tavuğu ayırt edemeyen de varmış lan yuh tırrıs yani artık.
al horozal tavuk
hayır nasıl ayırt edemiyosa ilahi ...
orda minareye çıktım arkadaş ben nerden biliyim minarelerin hobitler zamanında yapıldığını ve türklere miras kaldığını. lan bir dar bir basık merdivenler var ama anlatamam böle anlatıyo gibi gözüküyorum biliyorum ama görmen lazım hafız öle böle değil. efenim ordan da biz malum sahile gittik araziyi görmeye. hemen deme öle bu mallar araziyi görcek de napcaklar sonuçta ev yapmıcaklar mı diye. herkes biliyo ki amaç eğlenmek yoksa 2 tane çakıl taşını napıyım ben hayır 5 tane olsa 5 taş oynarız ... la bu hocalar gaza geldi işte hadi mangal yapak falan dediler böle şiveli dediler 2 gözüm tavana baksın ki ... sucuk-köfte almış denyolar bize ne zaman yedircekler diye bekliyoruz onları. adam hala yok şu parsel yok hakim rüzgar yok eğim farklılıkları diyo. sen desene sucuğun bağırsağı köftenin domatesi.. nerdeeee. lakin hedefimize emin adımlarla ilerlediğimizi dumandan anlamıştım mangal forra ! o sırada işte sahilde gerzek gerzek fotoğraf peşindeyiz tabi benim aklıma uyup iskeleye giden grup onların aslında iskelenin sadece demirleri olduğunu anlayınca girdiğim hal : 
ya kardeşim ben coni dipe benziyorum dedim mi hiç ha ağzımdan öle bişey çıktı mı yani? sahne gereği bu şekil oldu yani napabilirim? neyse o şekil koşmam da da bi hayır varmış serkan seslendi hemen yemek hazır diye.. tamam anne geldim diyen oldu lan içim parçalandı yeminle oh anasını ... neyse köte sırasına girdik işte orda kendimi kötü hissettiren bi olay yaşadım sevgili blog. ya bak şeyma okuyosan eğer 50bin kere dinledin bu hikayeyi biliyorum sen bundan bi kaç cümle sonrasından devam et okumaya. işte neyse hocanın teki dedi ki aranızda adanalı var mı onlar mangaldan anlar hani hiç kimse yok mangalın başında falan dedi , bi tanesi de sebepsiz yere erzurumlu var mı dedi , sonra bu şeyma çıktı ben angaralıyım dedi ( o da sebepsiz ) lan sıkıldım usandım arkadaş memleket muhabbetinden dedim ki öle bişey diyim ki kafaları karışsın hepsi nolii lan olsun ve sussunlar. dedim ki o değil de aranızda japonyalı olan varmı ? ve evet MESUT 1 : dı adırs 0 ... amacıma ulaştım insanlar sustu ama o derin sessizliği beni karanlıklara sürükleyecek olan bir ses bozdu ve dedi ki ... '' YANLIZ BEN ESPRİYİ ANLAMADIM '' ... ve skor değişti MESUT 1 :  dı adırs 5 ( apuş 5lik hafız mahalle kuralları hep geçerlidir ) lan öle bi boşlukta kaldım ki şimdi şeymalar falan anladı gülüyolar sınıfın alayı anlamadı... lan anlatsam yaptığı espriyi anlatan adam olmak istemedim , hayır anlatmasam kötü espri yapan adam muamelesi görücem içimi zebralar kemirdi sevgili blog bi göreydin beni o hallerde hey beee ! neyse olay bi şekilde dağaldı ben köftemle başbaşa kaldım ardından sucuk geldi ama ben yukardaydım şeyma sağolsun yukarı getirdi bizim sucukları. ama bu arsız mide durur mu durmaz hala açım ben !! bir süre beyin fırtınasından sonra jüri ile birlikte '' seni nasıl olsa sırada sucuk alırken kimse görmedi bence gidip 2.yi de alabilirsin '' kararına vardık ve kötülükler listeme bunu da ekledim blog. ( pişman değilim sucuk şahaneydi olum ) sonra toparlandık bizi bi yere daha götüceklermiş falan otobüs bi yerde durdu bi kilometre aşağa indik 4-5 metre açıklıktan bi sahile baktık ve geri çıktık :S lan niye indik o kadar yolu zaten her taraf deniz hayır deniz kızı vardı da ben mi göremedim orda nedir yani? hem ayrıca yolu inerken eski bi amfi tiyatro vardı onu niye gezdirmediniz lan !!! bak uygarlık tarihi dersi vizesinde bi çıksaydı tiyatrolar varya ....! neyse ben sakinim. heh işte asıl geldik benim dünya görüşümün değiştiği ana. gezinin son etabı : tağbi ki otobüsle gelirken şarkı söylemek ! sabahki performanslarından memnun kalan şeyma brothers ekibi yine bi havayla şarkılara eşlik etmeye hatta şarkı sustuğunda kendileri bildikleri şarkıları söylemekte idiler. ben de tabisi eşlik ediyordum kendilerine her zamanki gibi. ardından birimiz ikimiz ayağa falan kalktık böle lan baktım sağdan soldan şarkılara eşlikler gelmeye başladı. annam millet birden bir çoştu abbaaaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooovvv! en son Vİ FAUNT LAV E HOPLIS PILEYSSSSSSS  diye bağıran ve otobüste zıplayan bir grup genç hatırlıyorum sonra bayılmışım ... orda bunlara birileri bişey içirdi kesinya eminim ondan. arkada biz gürültü yapınca arkaya dönüp pis pis bakan kızlar gitti  HADİ MESUT HOP AMMAN SABBAHLAR OLMASIN HOBAREEEEY  diye bağaran değişik tipler geldi yerine. sınıfın bu evoleyşını beni hayli mutlu etti sevgili blog. hep beni böyle şaşırt mimarlık 1 ...
 ( al bu da diskoya çevirdiğimiz otobüs ve sırtı dönük forvet mesut islah )

Yorumlar