bir galapagosun seyahat anıları

1- Ayvalık : bu yazıyı yazarken ayvalığı gezeli baya bi olduğunu sölemek istiyorum öncelikle .buraya yazmak bursayı gezerken aklıma geldi ve geri dönüş olarak ayvalığı da yazmak istedim. gidiliş amacı sözde fotoğrafçılık dersimiz için fotoğraf çekmekti lakin fotoğrafla çok ilgilenmedik hiç birimiz.çok pis uykuluydum bi kere yolda falan da uyumadım hiç, pazardan alınma pilli bebek gibiydim gözlerim saniyede bi kapanıyodu. en iyi yeri cunda adası ( alibey adası ) bariz hem de. eski köy evlerinin restore edilmiş halleri var her tarafta butik otel falan yapmışlar iyiydi yani. takıldığım noktalardan bi tanesi ayvalıkta ayvalık tostu yedim yeminle balıkesir merkezde daha güzel yapan yer var. lan olm tantuni mersinde iyi kebap adanada iyi de tosta gelince niye bozuluyo bu halka ? ama o taksici abinin dediği mesut büfeye gidicektik biz hata yaptık orda adam kendi arkadaşının mekanına müşteri çekiyo diye salak bi düşünceye kapılmıştık. oha ne malmışız lan . turist abimize yardımcı olmak da ayrı bi tat idi tabiki. oha unutuyodum az daha orda ahu türkpençeyi gördüm 1 eleman 1 kız oturmuşlardı etraflarında bi ton kedi köpek vardı onlara yicek bişeyler atıyolardı ben de severim hayvanları gittim yanlarına bi baktım kışın ortasında güneş gözlüğü takmışlar direk uyandım mevzuya aha dedim bunlar kesin sette çalışıyo. sette çalışıyosan o güneş gözlüğü uyurken bile gözünde olacak o şart... derken efenim arkadan biri geldi benim sevdiğim köpeğe salça oldu ne sevimli bilmem ne diye bi döndüm ki ahu ... bunu niye anlattım ki ben sevmem o kadını tanımam da zaten neyse gördüm işte. ee ben ayvalığa giderim de ŞEYTAN sofrasına çıkmam mı? çıktım tabi... abi millet yanımızdan arabayla gidiyo biz yakın sanıyoduk orda bal satan bi abi yukarı çıkcam ben zaten bırakıyım dedi o bırakmasa meğer dağın tepesiymiş kesin kaybolur ölürdük orda.. neyse çıktık şeytan beyin ayağını falan çektim orda bi fotoğrafçılık klübü de vardı izmir'den gelmişler onların reyizlerinden rica ettik bizi ana caddeye kadar otobüsleriyle bıraktılar... yeter mi? yetmez. bi de otostop çektik adamın birine adama zorla attırdık kendimizi istediğimiz yere. neyse otobüse binmeden önce hayatımın en mal hareketlerinden birisini gerçekleştirdim orda o da şudur : sen balıkesir merkezdeki bi ton alışveriş merkezini marketi bakkalı bırak ayvalıkta ikamet eden bi BİMden alışveriş yap... süt aldım lan o derece ... eve döndüğümüzde leş gibiydim ama eğlenceliydi ya seviyorum bizimkileri.... ( Şeyma , Alp , Esin )

Yorumlar