benden inciler


1 --  anne en yetenekli kahindir , sözünden çıkmamak gerek ...
2 -- Dostlar present perfect tense gibidir. geçmişten gelip etkisini hala sürdürür...
3 --Walk Off The Earth grubu Türkiye'yi dava etmeye hazırlanıyormuş. '' neden bizim adımızı öğrenmiyorlar da gogıla  '' 5 kişi tek bir gitar '' yazıyolarlar diye... haklılar abi

5 -- üniversite kantininde bile zehra 0.5 ucun varmı ya diye soran adam var... ne ekmeğini yedik şu 0.5 ucun ve ne zehraların bitirdik aldığı o tombo uçlarını... ilahi 0.5 uç ...
6 -- rahatça alabilmek için üst tarafı koparılan yarıya kadar çekirdek dolu kese kağıdı...
8-- din muhabbeti açıldığında çıkıp '' elhamdurillah hepimiz müslümanız o ayrı konu da....'' diyen kişi, cansın kansın bi tanesin ...
9- yarın bi değişiklik yap ve pantalonunu giymeye sol bacağından başla ... yap bunu ...
10 - niye hep bi ortamda almanca konuşma taklidi yapıldığında birisi çıkıp ''  vosvogen ıııı bayer münih şalke '' diyo lan ayıp günah ...
11 - geçen gün Zerrin Özer'i gördüm televizyonda ... oha televizyon izlemişim bak onu fark ettim şuan. Zerrin Özer de bizim Adele'imiz olmasın mı lan ? ona o değeri vermesek mi o saygıyı göst. asfhasklfjasklfgsdgh yok yapamıcam kendi dediğime ben bile inanmadım lan.


14 - ilerde dükkan açmak istesem tabi ki ben de ilk kazandığım parayı çerçeveletip asıcam... ama paranın miktarı çok önemli abi şimdi adam kalkıp 200lük banknot verirse napıcam ben ? koymam heralde lan çok para 200 he oldu da koyarsam lazım olunca kesin geri alırım ordan yerine bi 5lik koyarım kim nerden bilcek dimi ?
16 - su lekesi hayatın en tezat kavramı bence lan . sen suyla yıkan yıka yıkaz yıkal yıkat ama su varsın gelsin bi yerde leke yapsın nası iştir lan o ?
17 - telefonumun takvim kısmı : canımsın sen olmasan fikrimi zikrimi nereye kaydederdim ben ...


20 - lan bugün ciddi anlamda boş kağıt verdim. öyle 20 alabileceğim kağıda boş demiyorum hem 20 puan çok fazla lan. baya hiç dokunulmamış A4 sadece adım yaz..... hasssssssss lan boş kağıt olayına gitti kafa adımı yazmayı unuttum :S
21- o bu değil de ben bu ölme olayına çok taktım sanırım ya olum daha uzun yaşıyım diye şekeri bile bıraktım. millet 5 atarken 3e düşürüyomuş falan filan. ben 90 tane atardım birden 0a düşürdüm. nası bi göt korkusuysa demek ki.
22- çok müzik çalışmam lazım. çok hem de. baya çalışmam lazım. yani çalışıyım. istiyorum bunu. evet.
23- elfçe adımı öğrendim lan : Aranel Falassion

al bu da hobitçe adım : Wilibald Bleecker-Baggins of Fair Downs

( adam bi de ünvan verdi lan bana adalet savunucusu gibi bi sikim olduğumdan bahsediyo )






Yorumlar